“ORISSAARE MUUSIKAKOOLI PUHKPILLIÕPILASTE KEVADKONTSERT” (Marko Mägi)
LÜHIÜLEVAADE: Käesoleva loov-praktilise lõputöö kirjaliku osa eesmärgiks oli anda ülevaade minu muusikalisest teekonnast, teoreetilistest lähtekohtadest, kontserdikava ülesehitusest, ettevalmistusprotsessist ja repertuaari analüüsist. Töö esimeses peatükis kirjeldasin ning analüüsisin oma õpi- ja töökogemusi. Teises peatükis tõin välja pilliõppe kasulikkuse laste arengule, toetudes erinevatele teadusartiklitele. Töö kolmandas peatükis kirjeldasin kontserdi kontseptsiooni ja ettevalmistusprotsessi ning neljandas peatükis tegin repertuaari metoodilise analüüsi. Kontserdikava ettekandmine toimus 1. mail kell 16 Saaremaal, Orissaare Kultuurimajas. Kontserdikava sisaldas 20 teost, millest 12 esitasid solistid ning ülejäänud 8 erinevad ansamblid ja orkester. Kontsert sujus üldiselt ladusalt, mõned väikesed vead tulid sisse, aga vigadeta ei oleks midagi õppida ja kuhugi areneda. Lõpetuseks võib öelda, et kogu see protsess alates kontserdi idee välja mõtlemisest kuni teostamiseni oli arendav ja õpetlik.
Artur Müür
Lõputöö autor
TÜ Viljandi kultuuriakadeemia
LÄBITUD ÕPPEKAVA: koolimuusika
[Best_Wordpress_Gallery id=”162″ gal_title=”Artur Müür”]SUMMARY: The motive of the written part of this creative-practical thesis was to give an overview about my musical journey, theoretical source points, the concert plan structure, preparation process and the analysis of the repertoire. In the first chapter of the thesis, I described and analyzed my learning and work experiences. In the second chapter I brought out the benefits of learning an instrument for the child’s development. In the third chapter of the thesis I described the concept of the concert plus the preparation process and in the fourth chapter I made a methodical analysis of the repertoire. The performance happened on May 1st at 16.00 in Saaremaa, at the Cultural Center of Orissaare. The concert plan included 20 pieces, from which 12 were performed by soloists and the remaining 8 were performed by different groups and the orchestra. The concert was generally successful, some small mistakes were made but without mistakes there would be nothing to learn and nowhere to evolve. Lastly I may say that the whole process starting from coming up with the idea of the concert to the realization of it was developing and instructive.